School drugs and rock n roll

sitter just nu på skolan och tittar på lars som spelar nån film om snowboarding. Tydligen ska han lära mig det (?) Hah, men de kan ju bli ett mål för vintern!

Vi har nyss haft handledarträff med skolan. Min handledare verkar vara bra och reko så min praktik kan nog bli riktigt bra! :)


HAR FÖRÖVRIGT seriöst funderat allvarligt på att ta upp sminkandet i min blogg! Men det är ju förutsatt att man har läsare som e intresserade av det såklart! jag lägger upp lite bilder på vad jag gjort tidigare och kan göra så får ni helt enkelt kommentera om ni vill att jag ska börja lägga upp mina makeups några gånger i veckan? :)



lila/rosa makeup med lösfransar



Megan Fox inspirerad makeup väldigt ljus brun/guldig me focus på ögon



dålig bildkvalite´men ljusblå/silver make med ljus hy



turkos "sotning" inga lösfransar



vardags sotning, guld/brun sotning



mörkgrön sotning med mycket eyeliner, långa fransar



röda mattan inspirerad sotning, med rouge och markerade läppar



misslyckad pinup makeup



blå/grå/silver partymakeup inga lösfransar och glitter




Så ni får gärna slänga in kommentarer om VAD ni vill att jag ska göra, om ni vill ha tips och tricks eller vad än det gäller! :) Jag bloggar gärna och ofta ifall det finns en efterfrågan. Nu ska bloggen bli seriös och inte bara handla om sorg.

Nu finns det ingen sorg i mitt liv längre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0