Jag vänjer mig aldrig.



jag är less på att ha ont i hjärtat. Jag är less på att gråta. Jag är less på att tänka på honom när jag ska sova. För han kommer ALDRIG tillbaka.

Har varit på stadsfesten nu i fyra dagar. Har blivit raggad på av riktigt snygga killar, men jag kan inte tillåta mig själv att bli intresserad. Det känns som att jag flyter omkring i en gråzon där jag är varken ledsen eller glad. Jag bryr mig inte om andra killar, tittar knappt på dem. För det enda jag tänker på, är hans leende, hans ögon, hans famn..

Gick förbi hans lägenhet idag.

Jag blev så jävla ledsen, för jag kan inte gå förbi där utan att titta och hoppas jag ska se honom komma ut så jag får mig en kram kanske, så kan jag vara glad sen i flera dagar över det.

Det kommer ALDRIG hända mer.

Jag kommer aldrig mer få sova hos honom efter krogen och bara ligga och driva med varandra, skratta, nypa varandra och driva om vilken dålig smak han har när det kommer till filmer.

Det kommer aldrig hända mer.

För vet ni vad?

Jag kommer ALDRIG s honom igen.

Möjligtvis död, i en kista.

Nu ska jag gråta. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0