R.I.P "S"

Min älskade älskade älskade Sebastian tog livet av sig i förrgår. Ni som läst min blogg länge vet att det
finns en kärlek i mitt liv, sen flera år tillbaka som jag brukar kalla "S".

Min kärlek är död.

Jag har gråtit tills jag spytt, haft panikattacker, varit stum, och just nu känner jag... Ingenting.

Men jag vet endast att jag älskar honom då, nu och sen. Alltid, för det är äkta kärlek jag känner till honom.


Som jag skrivit tidigare, så brutalt, så rått och äkta. Han hade hängt sig i sin lägenhet på torsdagen.
Jag har gråtit i sju timmar sen dess.

Jag älskar dig Sebastian John Winnberg, i detta liv och i nästa.
Hoppas du hittat din frid nu

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan inte förstå hur du mår nu nina men jag kan föreställa mig. Du har många människor som stöttar dig i din sorg och bara så du vet är jag en av dom, kanske inte via att prata med dig åde men jag tänker på dig.

2011-07-23 @ 22:59:29
URL: http://annakaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0