Lycka

Har börjat styrketräna på riktit nu! Jag kör 4 dagar i veckan och blandar med pass som Zumba, spinning o liknande. Jag mår helt fantastiskt! rasar även i vikt vilket är väääldigt välkommet då man har endel extra kilon -.-
Annars är allting hur bra som helst. Jag och Linus har det HUR bra som helst just nu! Han kommer hem imorgon och då ska vi fan bara mysa livet ur varandra innan det blir utgång på lördag. Blev bjuden på en rock-fest hos Emma, så det siktas mot att fara dit! (jag och linus kan ju komma som vi är -.-) får aldrig klä ut mig :(
Nu ska jag ta ett välbehövt bad och sen se Big Brother!
Såhär ser det ut för tillfället! har fått LIIIITE mer definerade muskler över axlar och armar,
så det är ju på god väg iallafall. Ja menar, kolla in lilla bullen på höger armen ;) haha
ska försöka lägga upp bilder i takt me att jag tränar och går ner i vikt! (är nere på - 2,5 kg redan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0