Färga håret?

Jag funderar starkt på att färga håret rött. Typ avfärga mitt eget hår en gång och slänga in mörkröd färg. Om 30 gillar på min status innan imorgon så gör jag det i helgen..
Är ju jävligt less på mitt svarta hår men jag kan som inte färga det annat än rött. Vill INTE vara blond så det är inget alternativ och sen tycker jag brunt hår på MIG ser sjukt tråkigt ut.
Annars har det hitills varit en bra vecka! Jag har dragit på mig hosta (awesome.) Så har ont i lungorna nu och lite tungt att andas. Men jag hoppas det går till sig. Ska inte rida eller promenera tills det gått till sig. :)
I helgen blir det nog att dricka! Är bjuden på fest hos grannen Patricia och Daniel så det blir roligt.
Fan vilket tråkigt inlägg detta blev.................. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0