nykter helg

Körde fredag, körde lördag. Umgicks med massa fina vänner. <3
Imorse slog det mig plötsligt att jag varit nykter hela helgen, frivilligt och utan att ens vilja gå ut. Det är otroligt skönt för mig då jag tidigare festat alldeles för mycket, och det har gått för mycket pengar på detta. Det är ju underbart att vakna och veta att jag inte kommer vara bakis, och dessutom är rikare än vad jag var innan? Detta ska definitivt göras till en vana. Finns som inget positivt med att dricka egentligen..
Sen hur konstigt de än må låta är det inte lika intressant att gå ut när man är i förhållande. Nu när jag hittat ett förhållande jag faktiskt vill stanna i mer än tre månader så känns det helt underbart. Jag hoppas på fler nyktra helger och sen kanske ta tag i rökningen också.. Men en sak i taget!
På onsdag så börjar L flytta in... Känns både spännande och lite läskigt på samma gång! Just nu har vi ingenting i vårat tvrum.. Men det ska tapetseras, sen ska vi hämta en soffa och ja sen är de väl bara tavlor och nån bokhylla osv som ska in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0