Sommar

Jaha era små snikna jäklar, har minsann hört att min blogg läses av halva piteå trots att den inte är publik någonstans?

En fågel viskade i mitt öra...

Aja, hoppas ni tycker det är trevligt att läsa...

Ska väl uppdatera er om nyhterena som hänt senaste veckorna jag inte bloggat.

1. Jag är sen några veckor tillbaka singel, men jag och L bor fortfarande med varandra och är otroligt goda vänner.
2. Jag har tagit examen från skolan och är numera arbetslös.
3. Jag tränar fortfarande men inte i samma utsträckning som innan. Vågen står dock på stadiga - 5 :)


Så nu vet ni det iallafall... vilka fan ni nu är som läser och prenumerar på denna blogg?! Har ingen aning men vet iaf att ett antal personer jag inte vill ska läsa har tillgång till bloggen så funderar på att byta adress.

Annars så har sommaren börjat otroligt bra, jag mår bra, omän pollenallergin en dag kommer döda mig.......






Bjuder också på en SKANDAL OTROHETSBILD!!!!




Ni pitebor är för roliga förövrigt.... ni vet väl att sanningen om allt man säger alltid kommer fram och slår tillbaka på den som ljuger? ;) Just sayin......

Kommentarer
Postat av: Lina

Boya anna, ibland är jag inne och kollar läget ;)

2012-06-15 @ 13:52:15
URL: http://star.spotlife.se/
Postat av: Lina

Haha anna? Skrev ju nina =0

2012-06-15 @ 13:53:10
URL: http://star.spotlife.se/
Postat av: Anna

Haha nä Lina de gjore u inte:P

2012-06-15 @ 20:40:17
Postat av: nina

de gör absolut ingenting ;)

2012-06-16 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0