A bitch cant get a dollar out of me, cuz im a motherfucking p.i.m.p

Har haft min första dag på praktiken nu. Gick över förväntan!

Sitter nu och smågluttar på bloggar medans sömntabletten infinner sin verkan.
Sov till 14.30 ! idag. Av ngn anledning så sover jag alltid aslänge när jag å linus umgåtts
intensivt i några dagar.. Höhö.. ;D

Men iaf, jag trivs asbra med honom, fyfan att det är som att gud tänkte på mig när han skapade
honom.. (tööönt varning) Men allting är så jävla enkelt, så naturligt, med honom. Det är som att umgås
med sin bästa vän liksom, fast jag råkar vara förälskad i honom också.

Något som dock stör mig är när folk skriver i sina bloggar om att de vill slå ihjäl sina ex och att de inte
skulle bry sig om de var döda...(om personen läser detta så vet hon nog vem hon är!) skriv förfan
inte att du gått vidare om du sen vill slå ihjäl personen i fråga....

 


Men en sak är då säker! Jag är glad att jag inte ser ut som henne, att jag inte har hennes personlighet
och att jag inte är lika bitter och kontrollerande som henne! :)

Ni får tycka jag är en bitch, vilket jag är. Men det borde fan finnas gränser på vad man skriver
om sina ex vad som är okej, och vad som är rent TÖNTIGT.

Så, om du människa läser detta, GÅ VIDARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0