Dagens sanning

Är att nu är min praktik slut. Det har gått sjukt fort. Och jag har verkligen gillat allting med praktiken.
Nu sitter jag i min fars hus i hortlax och ska sen på middag & bingolotto med min mamma! <3 Ska bli jättetrevligt.. Jag gillar verkligen bingo. haha. Har väl egentligen ingenting intressant att blogga om faktiskt.
Har varit tillsammans med L i en månad nu. 5 veckor. Och jag har typ precis blivit nykär i honom. Känns som att vi varit tillsammans i några dagar bara.. tiden går fort när man mår bra antar jag.
Känns dock som att livet är lite ett ekorrhjul just nu. Jag gör samma saker varenda dag. Vaknar, skola, umgås me kompisar, sova, träna me vovven, promenera, helgen kommer, fest, dans, bakis, skola, vakna, OCH SÅ VIDARE! Men jag ser fram emot framtiden. Nu har jag faktiskt ingenting som står i vägen för mig. Jag har en superfin sambo, en superfin lägenhet, underbar pojkvän och har hittat MASSOR me nya vänner via skolan. Såna man aldrig skulle träffa på annars, förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0