Sorry mum, Im inlove with a hardrocker

L for nyss hem, jag beundrar hans tålamod alltså. Jag har varit en PMS fitta hela dagen, ändå är han så himla gullig å snäll med mig. Helt otroligt. En "keeper" helt enkelt ;) och keepa honom, det tänker jag! Tiden går dock himla fort med honom, inte nu på söndag men nästa så har vi varit tillsammans i en månad. Liksom, en månad och det känns som bara några dagar. Vi umgås fan nästan jämt, ändå får jag rysningar när han tar i mig. Fast tuff som jag e så kan jag ju inte berätta det. Jag berättar heller inte att jag får pirr i kroppen av att se honom i ögonen.
Shit asså, är det såhär det SKA vara?
Vad fan har jag haft tidigare då... Haha... Killar man inte känner, man åmar å krålar sig för att de ska vara nöjd med en, i slutändan känner man knappt igen sig själv.
ja fifan.
Megaful kärleksförklaring, men vafan jag är inte perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0