Litet inlägg!

Fick klagomål på att jag aldrig bloggar längre.

Har väl inte haft någon lust helt enkelt? Har ett sånt där liv utanför att blogga.
Men ett litet inlägg me uppdatering ska jag väl bjuda på!

Jag bor kvar på annelund i min trea, bor själv just nu.
Jag är "singel" för tillfället, eller, jag har en paus med min karl. CIND OF.

Har gått mycket skitsnack på senaste tiden, är rätt komiskt att höra vad man själv "gör" som man
inte ens visste om själv. Blir ännu lika förånad och amazed över vilka idioter man haft i sin kompiskrets....

suck...

finns inge vettigt folk är bara acceptera läget :P

Annars så kommer Alexander till mig och ska bo hos mig hela helgen. Har STÄDAT som en idiot för att han inte
ska kunna gå å dra fingret på tavelramarna och säga att det är smutsigt -.- (han brukar göra det)

Så nu ska jag snart på stan och köpa mig ett par skor, för det är jag VÄRD :B och sen kanske de komemr hit lite folk på vin & surr.




Åsså har man gått ner 4 kg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0